
Наказ "Про призначення голів методичних комісій" на 2021-2022 н.р.
Наказ " Про призначення голів методичних комісій" на 2022-2023 н.р.
Діяльність методичних комісій безпосередньо впливає на підвищення якості навчання і виховання учнів, ефективність застосування сучасних форм і методів навчання, професійний ріст і методичну майстерність педагогічних працівників, впровадження досягнень педагогічної науки і перспективного досвіду в освтіній процес.
Головним змістом в роботі методичних комісій є удосконалення змісту, організації і методики теоретичного і виробничого навчання з метою здійснення органічного зв’язку загальноосвітньої і професійної підготовки учнів ліцею.
Особлива увага приділяється питанням підвищення якості навчально-виховного процесу, вивченню сучасних технологій навчання і виховання, організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів, розвитку навичок високого рівня, творчих здібностей.
В рамках роботи методичних комісій розглядаються і схвалюються переліки пробних кваліфікаційних робіт, тематика дипломних робіт, детальні програми практики. Надається допомога в організації та проведенні відкритих уроків, виховних заходів, тижнів з професій, предметних тижнів, олімпіад, виставок, конкурсів. На засіданнях відбувається знайомство та вивчення законодавчих та нормативних документів, обмін досвідом роботи.
Головами методичних комісій ведуться протоколи засідань та посеместрові звіти про освітню діяльність, в яких відображено методичну тему, над якою працювала методична комісія, шляхи її вирішення та результативність роботи:
- хто і які впроваджує інноваційні технології;
- чий досвід вивчався та впроваджувався;
- ким і які розроблені методичні розробки, рекомендації, посібники;
- участь у методичних заходах ліцею;
- підвищення кваліфікації;
- результати атестації;
- рівень навчальних досягнень учнів з предметів, тощо.
На основі таких звітів методичним кабінетом проводиться моніторинг діяльності членів методичних комісій за навчальний рік.
Нетрадиційні форми проведення засідання м/к. Методичний брейнстормінг.
Методичний семінар-практикум ( з використанням коучинг-технології)
Засідання методичних комісій
26 вересня 2024 року методична комісія викладачів спецдисциплін та майстрів в/н громадського харчування та сфери обслуговування долучилася до громадського обговорення проєкту Державного освітнього стандарту з професії «Кухар закладу освіти».
Учасниці фахового засідання проаналізували даний проєкт, акцентувавши увагу на вимогах до шести результатів навчання здобувачів освіти, також обов'язкових ключових та професійних компетентностях, необхідних для присвоєння освітньо-кваліфікаційного рівня «кваліфікований робітник» та професійної кваліфікації «Кухар закладу освіти».
Прийшли до висновку, що постійний обмін досвідом між освітніми установами та бізнесом забезпечує успішну реалізацію професійних напрямків.
26 листопада 2024 року згідно з планом роботи проведено чергове засідання методкомісії викладачів та майстрів в/н слюсарної справи
.



МЕТОДИЧНА КОМІСІЯ ВИКЛАДАЧІВ
ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ

ТА ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК 



Дати відповідь на ці запитання, водночас сформувавши в учасників зустрічі розуміння важливості співпраці та зворотного зв’язку
в сучасному навчальному процесі – мета сьогоднішнього засідання м/к викладачів гуманітарного циклу.

У формі майстер-класу голова комісії Наталія ГАФІНЕЦЬ ознайомила педагогів з креативними прийомами рефлексії та актуальними вебресурсами для якісного фідбеку:



Присутні навчились створювати різноманітні інтерактивні вправи, розумні дошки для спільної роботи; вміло та дієво вплітати рефлексію в канву будь-якого уроку.
Якісний зворотний зв'язок, без сумніву, допоможе підвищити ефективність навчання та розвинути громадянські, соціальні, комунікативні та цифрові компетентності наших здобувачів освіти – підсумували учасники зустрічі.
МЕТОДИЧНИЙ ІНСАЙТ:
"STEAM-освіта та кейс-уроки у дії!"
На засіданні методичної комісії природничих наук говорили про актуальне: як ефективно інтегрувати STEAM-освіту через кейс-уроки. І знаєте що? Евріка! Це справді працює!

То як, свого роду, прозріння чи усвідомлення певної інформації, досвіду. Можливо саме сьогодні «окремий випадок допоміг підготовленому розуму»
…так було із Ньютоном і яблуком чи Менделєєвим і періодичною системою.


Бо це реальне життя в класі. Замість сухої теорії – дослідження, аналіз і пошук рішень. Учні не просто «вчать» фізику, хімію чи біологію, а застосовують знання у вирішенні практичних завдань.






Величезна кількість цифрового освітнього контенту. А головне – реальні можливості, які можна втілити!

На часі - обговорення ЗУ "Про професійну освіту"




Що він передбачає













Немає коментарів:
Дописати коментар